Gomiddag bloggen!

Imorgon är det äntligen helg igen =)
De betyder Lets Dance på kvällen.
Så ska vi ha Oskar hela helgen, men vi kommer nog inte se mkt av honom då han är med kompisar hela tiden.
Men han ska ha en tid då han ska vara hemma här.
Alltid roligt när de vill komma till oss!

Hoppas på att få Cassie snart igen ngn kväll.
Goa flickan =)..

Reneé & hennes barn va här igår på eftermiddagen, mkt trevligt & vi hade mkt att prata om : )..
De är som att vi inte har setts på så länge när vi väl ses :P..
Ska ta oss en kväll snart & umgås med dem!
Barna härjade lös igår så de stöp i säng här tidigt ; )..

Fick mig en kvällspromenad igår också med Ak, nästan standard för oss att gå efter nio på en timmes promenad nu! :) men det är ju så skönt att gå & spec när det inte är mkt bilar eller folk ute som rör sig då heller =)
Ska bege mig upp till badrummet snart & sätta på kranvatten så Teodor får bada av sig lite!
Han älskar ju att bada. Jimmy är på jobbet & Telma har precis vaknat, hon ska också få bada lite.
Nu går de frammåt med hennes vändningar från rygg till mage.

Hoppas hoppgungan kommer idag så hon kan hoppa, då den andra gick sönder :)
Fick hem massa kläder till både henne & Teodor igår från tradera, hoppas Teodor skor kommer på fredag också samt min nya plånbok, söt rosa en :P.. Ska lägga upp mera annonser till veckan. Får se när Telmas nya labanklänning kommer också, så himla söt är den ju! =).. Verkligen älskar tradera, men det är farligt, som en drog ju! :P..

jaja, nu ska jag skynda mig till sonen! =)
Ha en superb dag.

Kisskiss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0