Heej bloggvärlden!

De va inte igår jag va inne här märker jag :)
Är inte så roligt att sitta & blogga längre.
Jag har andra saker att göra nuförtiden, som familjen & sådant, men ett inlägg om dagen ska kanske kunna gå!

Är så mkt planeringar & så nu också som ska hinnas med.
Är ute & går mkt & är med familjen & vännerna!
Varit på öppna både måndag & Tisdag, Träffat Aleex & Becky också! <3
Sen såklart Jeenna! <3 Va hos henne i måndags då hon klippte mitt hår lite, skööönt att de äntligen belv gjort. Bara en färgning som ska bli nu, sen är allt helt okej & jag vågar visa mig =).. Sen har jag träffat Annakarin också & så : )..
Trivs underbart med mina vänner!

Telma blir mer & mer med om allt, skrattar hela dagrna långa & är nästan aldrig ledsen, Teodor härjar som vanligt & har blivit jättegoe :)

Igår kväll när vi lagt oss, eller ja inatt då de va bara jag somva vaken & satt & halv tittade på en skräckis medans jag höll på & lösa korsord, kommer den ngn idiot med en monstermask för ansiktet & skrämde mig riktigt, knackade lätt på fönstret, ööhhhm.. ja jag visste inte om jag skulle gråta eller skratta, men väckte iaf Jimmy & började tokskratta sen.. vafan vemär ute mitt i nätterna & skrämmer ihjäl folk? =) Vilka människor de finns i detta samhäll :P.. Vilka stjärnor vi är! ; ).. Vi har iaf roligt..

Jaja, nu ska jag gå & göra mig i ordning så jag orkar med denna dagen!
Står promenad & kanske träffa Alex =) & Annakarin ikväll, ska se vad Renee gör också se om hon kan ta sig en promenad med mig snart =)..

Ha en bra vecka!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0