Inlägg Trött.

Många av mina rubriker brujkar börja med trött, eller ngt åt de hållet iaf ;P..
Ja för de är vad jag är nuförtiden mkt.. Men så jobbigt är de ändå inte : )..
Kan bero på att plutten vaknade inatt & va helt hysterisk så jag fick lägga mig brevid honom tills han somnade.
Sen va ju jag klarvaken i någon timme innan John Blund kom tillbaka. Måste varit en jävla mardröm för honom.

Underbara Mormor hade Telma förut när jag gick iväg till försklan med Teodor, där han inte ville att jag skulle gå. Men de gick bra sen när jag väl gått som tur va : ).. tänk han har blivit så mammig på sistonde. Men också pappig! De går i perioder för honom. Telma hon lös upp när jag kom & hämtade henne stannade en sstund & pratade med mormor :)  & sen vart Telma genast trött & ville gå hem & sova. Så nu sover skruttan & jag ska passa på att gå & vila jag med. Hon sover nog en stund till..

Så jag svarar å kommentarerna lite senare! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0