långnatt, lång förmiddag.

Oj va segt de va att gå upp imorse, jag fattar inte vilka sömnproblem jag fått.
Skit trist, är ju så trött på kvällarna att jag vill stupa, men när man väl lägger sig ja då är man inte trött längre? Så J*vla jobbigt är det.. kanske ska sluta kolla på film varje kväll & istället börja att läsa lite så kanske man blir tröttare? För när jag väl slår på en film jag inte sett vill jag ju såklart se klart den fast jag är trött. Man ska kanske gå & lägga sig tidigare än elva tolv så kanske man somnar istället? Ja jag har mkt att exprimentera med en tid framöver! : ) Eller så har man helt enkelt sovit för mkt i sina dagar..

Har städat lite idag, plockat disk & sådant, ska snart ta bort Julen från oss är trött på den nu!
Vill ha mina vanliga saker framme, Julen är bara mysig fram till Nyår. Som jag tycker då : ).. alla tycker ju säkert olika!
Se om man orkar göra det idag, är ju svinkallt ute så ut vill jag I N T E  gå.. imorse va de -20 när vi klev upp. Eller Jimmy, burr burr! Nu skiner ju solen iaf så det är inte så rått ute : ) Längtar verkligen efter våren nu.. fåglarna som kvittrar, blommorna som kommer & solen som värmer, köpa sommarkläder & invänta den riktiga värmen till sommaren!.. ååh snacka om att drömma sig bort.

Är otroligt sugen på ngt saftigt & gott.. ge mig lite godis...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0