nattsömn.

Längtar redan tills ikväll när jag ska sova : )
Sov inge vidare inatt heller.. men nu är jag pigg & kry.
Ska snart gå upp & duscha med Telma, sen dröjer det inte förens jag ska hämta Teodor på förskolan, mormor ska ha Telma. Ser att klockan börjar gå väldigt snabbt nu..
Skulle hinna en promenad, men skiter i det, orkar verkligen inte stressa mig iväg.
Ska ner senare när Jimmy kommer hem från jobbet & köpa hårfärg, nu måste ngt göras, ser förskräcklig ut :)..
Är små nervös inför klockan ett idag.. hoppas han ringer & berättar sen ; )

Fick så fina bilder på barnen igår när de badade ihop, så söta! Men de sätter jag nog inte ut, möjligt om jag suddar ut lite delar på kroppen! : )..  Har lite mera bilder att lägga upp på bilddagboken & på familjeliv. Båda växer ju så fort nu så man hinner kanppt med dem, Telma växer ur kläder & Teodor han bara pratar mer & mer & nu förstår man vad han säger eller menar =) Lär sig nya saker varje dag & att räkna mer & mer, sist va det till 7 han räknade. Snacka om duktig, är två år & en månad & räknar till sju, & snart blir det mer =)

Ikväll är de Lets Dance med Annakarin klockan åtta & chips/godis kväll.. som vanligt på fredagar!
Undra vem som åker ut ikväl, hoppas verkligen Kitty, otroligt jobbig människa. Hoppas lite på Laila Eller Maggan som ska vinna årets, hittils, men jag hinner allt ändra mig :)

Nu ropar duschen om vi ska hinna med eftermiddagen!
Ha en bra dag/kväll.
Kisskiss!

Kommentarer
Postat av: AK

Ja visst ut med den jobbiga människan !!

2009-01-23 @ 15:42:41
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0