One Tree Hill.

Har nyss kolalt på del 13 i säsong 6, snacka om att jag satt på högspänn.. & nu längtar jag så tills nästa avsnitt ; ).. En hel vecka,men de går fort, som tur är.. Undra om ''deras'' barn kommer klara sig.. Det är verkligen en serie som slår alla jag sett! Såå jävla bra.  

Har umgåtts med Annakarin hela kvällen, kikat på en massa olika Jeans, väskor & annat roligt på Tradera, jisses vad de finns mkt att kika på & buda, herreguuud! :P.. Alltid lika roligt om inte annat!


Har föresten lagt ''dem'' åt sidan, ska inte bry mig!
Gör allt för att göra mig sur, så jävla omoget så fyfan!
Att ens tala med min pojkvän eller barn gör mig så jävla förbannad.
Hur han man mage att stanna & småprata, jävla idiot! 
Jag kommer iaf aldrig sjunka till deras nivå ..
Jag vinner inget på att bete mig lika löjligt som dem gör, eller hur?
Just detta jag har stört mig på nu i min blogg som jag skrivit om..
Erat problem om ni tar åt er, inte mitt : )..


dags att natta kudde! Läsa lite & bara beundra älskling som sover så mys brevid mig.
Älskar dig Jimmy, otroligt mkt! Är så glad över att vi har de så jävla bra nu.. & de två finaste barnen ihop.

Kommentarer
Postat av: Ellen

Gud ja får nästan tårar när ja läser hur lycklig du är =D... ja är så glad för din skull, för ja vet nog vad du har gått igenom för ja har själv suttit där o ja är så STOLT =D...o ja hoppas lyckan sitter o för evigt!!

2009-01-07 @ 11:21:37
URL: http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0