Sagan om Konungens återkomst : )

Ikväll halv åtta ska de kollas på den : )
Yes, iofs harman den på DVD , men på ngt sätt är de roligare att se filmer när de går på tvn.. haha!
Konstig man är..
Nu har älsko fått fingrarna ur arslet & börjat göra rent akvariumet, duktiga älskliing <3
Cassi hjälper till medans jag har slöat... Skruttan ska snart få sig ett dopp då badkaret blir ledigt först.
Snart börjar Lets dance igen : ).. Om en vecka! De ska ses varje fredags kväll sen. Sett att hon från Idol juryn är med, heter hon Leijla? Ja ngt iaf heter hon ju : )..


Ska ta mig en promenad sen & se om man orkar gå upp & få färg på den bleka kroppen man har!
Hämta Teodor om en stund också. Vad glad han blev för att börja på förskolan igen efter Jullovet : ) Älskade skrutten!
Har kikat på massa brudklänningar, MEN den sista jag la upp är nog den jag älskar mest! Den sys efter mina mått också så den kommer isf sitta perfect på en annan! ; )

Nu ska jag ringa mamma & se om hon sett bilderna som jag mejlade på den! :)
Have a nice afternioooon!

Kommentarer
Postat av: tess

Men har du provat den?? Ja vet att när jag skulle ha brudklänning va de många som ja TRODDE ja ville ha men när de väl satt på så nej de va inte bra typ... Var har du hittat den?



Gå till Sari å prova GUUUUD va mycket fint de har.



Ja e nog bättre till dess bättre idag så de löser siig i värsta fall får de gå på vilja.. Barnen ser så fram emot att åka...



Tess

2009-01-02 @ 12:24:55
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Ellen

Å är de sagan om Konungens återkomst ikväll? måste berätta de för älsklingen. hehe håller med dej helt.. roligare att titta på den när den går på tv på nå vis =D



vad roligt de låter när du planerar inför bröllopet o så.. blir man ju sugen själv.. men vi ska nog vänta tills vi har tillräckligt med pengar o så =D

2009-01-02 @ 12:32:31
URL: http://truelovemate.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0