Snart tv dags : )

Ja man får ju se hur mkt av tvn man kommer kunna koncentrera sig av också :P..
Med tanke på att Teodor kommer vara vaken en stund till & Cassi också så : ).. Hon ska sova hos oss inatt igen. Så roligt att hon vill vara här.
Men jag har ju Dvdn som jag ska kika på annars om jag inte ser filmen på tv.

Nu badar barna, ska alldeles strax ta upp dem & Telma har somnat.. hon kommer då också vara vaken till en tio ikväll om inte längre.
Fast vetefan om jag kommer se klart filmen.. slutar ju vid tolv & jag har sovit två nätter irad.. så kanske somnar ifrån den! Men de kvittar ju : ).. bara jag får se den snart så..

Popcorn hade inte suttit fel ikväll (får duga med chips), tänkte på att skicka ett sms, men aah säkert, men min trasiga mobil? Yeahyeah..
Ja de stör mig grymt att inte ha en mobil. Jag gillar bättre om Sony Ericsson än nokia!
Små irriterad känenr jag mig, jävla röda veckan som är på g! Bleeech, de är också äckligt..

Kommentarer
Postat av: linda

Hej nej det tror jag inte är rätt nöjd nu faktiskt =) eller ja man ska väl aldrig säga aldrig kanske hehe sj då? vad mysigt dom är så goa barn hehe men ja ibland så vill man inge annat än att slänga ut dom haha fina tre års trotts. ja jag såg den för ett bra tag sedan då när jag letade....=) nej han har inte bett om ursäkt men händer det igen då kommer polisen bli inblandad vad händer i helgen då???kram

2009-01-02 @ 20:55:35
URL: http://[email protected]
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billig pris! :D

Hejhej! såg att du kommenterat och behövde design hjälp, är det fortfarande nått du behöver? :)



Adda gärna msn och hör av dig;

[email protected]

2009-01-02 @ 22:11:25
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Haha aa :P Detta godis borde förbjudas.. :P JA tiden går skit fort verkligen.. Ååå ska snart åka o hämta min älskade underbaraste goaste plutt, han har sovit hos moster inatt, ja o timmy var ner till ett par kompisar o spela spel o drack ett o annat vinglas :) Trevlig kväll.. Men ack vad jag har o gör saknat/saknar Liam.. Men det var skönt o få sova en hel natt o en hel morgon :) Hihi.. Ne nu ska ja klä mej.. PUSSS

2009-01-03 @ 11:00:07
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: soeticz / gör din bloggdesign till ett billig pris! :D

sv: jo det förstår jag om du har barn :) men nästa gång du sitter vid datan, skriv ner lite färger och hur du vill ha din text och header, så bifogar du bilder i ett mail. så gör jag en åt dig så fixar vi det med överföringen sedan en dag då du har tid :)

2009-01-03 @ 14:26:07
URL: http://soeticz.webblogg.se/
Postat av: tess

Men lilla gumman klart du har.. Under coop i Degerfors... där har du ALLT för ett brölopp.... Gå dit å titta å prova de har även andra klänningar...



//Tess

2009-01-03 @ 16:01:33
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0