Sovmorgon.

Har mkt sovmorgon nu, då jag vaknar runt en halv sex varje morgon & är P I G G som en ärta, roligt värr.. ligger & drar mig & försöker sova, men ack nej, jkan inte somna om förens fram åt en 7 halv åtta & så kommer Teodor ner vid nio ungefär, då är jag död som en sill! :(..
Men kunde sova till halv elva idag innan Älsko & Plutten drog iväg ner till isen & skulle åka lite ispulka :P.. Teodor älskar att åka pulka han, så underbar!
Men igår kväll slog vi inte på en film, utan jag började läsa direkt & Jimmy han spelade spel, sen somnade vi båda, hann & läsa två kapitel i boken om jag kunde drömma.
Riktigt bra bok änsålänge, undra då hur bra Twilight filmen är, har kollat om de finns ngn bra version ute på nätet men inte än, jag vill gärna se DVD rip, annars skiter jag i det, cam filmer är de värsta man kan se på, så jävla dåligt, då väntar jag hellre en månad till tills de kommer en bra bildversion! Svensk text de skiter jag i, för engelska de kan jag nästan flytande ; ).. är så van nu efter alla serier jag laddar hem från USA som man kikar på utan text så nu är man fullärd :P.. haha!

Telma har somnat om igen. Så ska passa på att gå ner & lägga mig & läsa lite, ett kapitel borde jag kunna läsa innan hon vaknar iaf : )
Idag ska vi iaf ut & gå, se om ngn mataffär är vaken så man kanske kan handla hem ngt gott.
I M O R G O N  Ä R  D E  S T O R A  D A G E N ! ; ) Men de skriver jag om imorgon i mina hemliga inlägg! Vad som sker då..
Jaja, ska inte sitta här mer nu, utan dags att kika lite på boken & sedan kanske äta frukost.. glömde ta ut kotletterna igår kväll så ska springa upp & göra det nu så de hinner tina tills i eftermiddag!

so long suckers!

Kommentarer
Postat av: Lisa

Åh, ditt hemliga inlägg :D :D vill veta nu!



Vi har lika humor, ja :) jag mår helt okej. Hoppas att ni mår bra!

2009-01-06 @ 11:30:49
URL: http://lising.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0