Tisdag!

Oj, har inte bloggat på några dagar igeen!
Har varken stor lust eller ork för datorn.
Har för den delen varit krasslig också, & på det idag har jag fått träningsvärk i hela kroppen för jag inte rört på mig tillräkligt.. blää.. men de är skönt att ngn masserar mig iaf :).. eller ja Älsko!
Teo har haft små feber & Telma är hostig & snuvig igen.. får hoppas det går över..

Va föresten & hälsade på min faster & Kusiner i helgen. Man är inte där allt för ofta längre, men då & då & de räknas ju.
Sen moster ska jag & barna till ngn dag nästa vecka, då Jimmy är borta på jobb hela nästa vecka!
Ska ända bort till Finland.. men han tjänar en jävla massa! Tack & lov för det.. Pengar behövs alltid när man har barn :P.. Har så mkt jag vill köpa till dem.

Helgen blir det massa kalas & gott & äta.
Sen dröjer det inte förens mamma & syskonen kommer, den 10 så nu är det 14 dagar kvar & om en vecka blir Alyxya redan 1 år.. jisses vad tiden går.. sen så ska de snart ha bebis nummer två.. oh vad jag längtar på att snussa & mysa med den bebisen : ) Ska boka tågbiljetter så vi åker ner i april.

Snart ska gubben lilla få sova middag & Telma kommer också somna om igen & då ska jag bara sätta mig ner & varva ner lite själv.. det är en bra stund på dagen. När man får vara själv lite utan att direkt se till barnen på två timmar! :)
Nu ska jag kila tillbaka till mina små gryn!

Ha en super bra tisdag.

Kommentarer
Postat av: Kicki

åh jag håller mde om att gina är den sista affären som saknas. nej stadium också! tkr bättre om stadium än intersport och team sportia :p åkte förbi där förut idag. de har verkligen börjat komma iordning nu.. hoppas de sätter lite fart ;)

ooj, hoppas att ni mår bättre nu. va tråkigt att alla har legat sjuka hela helgen :(

mjo lillen växer på :) kraaam!

2009-01-27 @ 17:36:30
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Michaela / Bloggdesigner ♥

hej gumman! allt bra med dig?

jag är strax klar med din design känner jag men måste ha ett litet godkännande från dig och höra vad du tycker?

skriver länken där uppe så det är bara att klicka och kolla och säga vad du tycker, vet inte vilka mönster jag ska ha med på header faktiskt, därför det inte är nått där.

2009-01-27 @ 20:05:22
URL: http://soeticz.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0