Alla <3 Dag

Tack för idag älskling, du är de bästa i mitt liv.
Ja barnen med såklart men just detta inlägg handlar om min kärlek till Jimmy.
Den är otrolig, vi har gått igenom så mkt, som ett gift par ;) Och vi har hållt ihop i sex år till hösten :D.. Med lite uppehåll på ca sex månader när vi gick isär, fats vi gick isär va vi inte isär iaf, ren & äkta kärlek.
Min kärlek till Jimmy är overhörs stor, skulle göra vad som helst för honom.
Den växer för varje dag & vi växer ihop & blir starkare & starkare.
Våra långa samtal är underbara, ja mitt liv med dig det är underbart, jag älskar varje ögonblick. Även våra gräl som gör oss starkare :))

Jag skulle kunna skriva hur mkt som helst.
men det här får duga för idag.

Du är mitt liv älskliing.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0