14 december

Imorgon ska plutten till tandläkaren, ska bli spännande & se hur han tar det.
har precis badat Telma, de gillar hon verkligen, sprattlar som en fisk i vattnet, snart dags & sluta ,med baljan också. Tur vi köpte en som va stor när Teodor låg i magen. Tur vi har badkar också, eftersom oftast alla barn gillar & bada. Vet ju iaf att våra gör det, j a g  ä l s k a d e  m e d  a t t  b a d a  n ä r  j a g  v a  y n g r e  ; ) spec om man fick skvätta ner hela badrummet. De va jag väldigt bra på & göra. haha.. Nu ligger tjejen & leker med sina nallar ska ha precis allt i munnen, märker av att det är täner på g! Men de får gärna sitta inne i munnen ett tag till innan dem vill ploppa ut. Så hon inte bits : ) Teodor fick ju sina väldigt tidigt, men så ska jag inte jämnföra heller!

Teodor & Jimmy åkte iväg till svärmor/farmor ett tag de kommer nog här om en liten stund.
Sen ska vi nog till khamn tror jag?
De spörs & se när dem kommer dem vad de bestämt.

Nu vill skruttan ha på sig lite kläder, ska få en fin klänning & strumpbyxor till. SÅ fin är hon, enj så FINA är mina barn! men vem tycker inte det om sina egna.?
Brukar läsa mama/viföräldrar då & då & kommer ihåg ett inlägg som en mamma skrev, att hon ser ''fula'' barn varje dag som hon säger är söta faste dem egentligen är osöta. För mamman säger titta på mitt fina & söta barn. o hon höll oftast med fast de va fult, Ja ngt sådant va det som de stod. Lite roligt för så är de ju, man tycker ju sitt egna barn är mkt finare än alla andras. Fast jag tycker många andra har fina barn, men också ofina! Men jag säger aldrig till ngn ooh du titta på min dotter/son visst är hon/han fin? De får de väl säga själva om de nu tycker det, annars ska folk vara tysta. Jag brukar inte säga till andras barn att de är sött om det inte är det. Det är ju lögn isf. Jaja, skit samma.. Vet ju att många säger att ens barn är fula, men de 
s k i t e r  j a g  f u l l s t ä n d i g t  i . Ni kanske också har fula barn, har ni tänkt på det? Men nu vet ni att om jag säger att erat barn är sött/fint så är det så. Annars säger jag inget alls!

3 dagar kvar till Teodors dag.
10 dagar kvar till Julafton.

Ha en bra eftermiddag! ; )

Kommentarer
Postat av: tess

Jo då helgen har varit helt okej.. //Tess

2008-12-14 @ 11:59:16
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Angelica

Gött, själv har min mens slutat men blöder än då av dessa p-piller. Blöder ja längre än till på freda så byter ja sort, orka blöda hela tiden då :( Blää.. Jo da, han vaknar på nätterna än o ska ligga o prata, men försöker inte bry mej om honom så då tröttnar han väll o somnar till slut.. Men med munnen går det bra, dregler forsta, leksaker in i mun ( lr ja allt han kommer åt åker in i mun ) Men verkar inte som han har ont lr nått iaf så det är skönt :) Pusss

2008-12-14 @ 12:18:31
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: AK

Ja ok :) Vad skoj, där var det ett tag sen man var... :P Ni får ha det å roligt där om ni åker dit :)



Hihih det där med att vara tankspridd känner jag till, det ringer alltid folk till mig med när jag glömmer min telefon :P



Nja inte mycket ialf... Slutar dock 3 på måndag, 2 på tisdag, onsdag ska jag in till trafikskolan så där vet jag inte, torsdag 2 och på fredag är det avslutning så då är det tidigt :) Sen är det uullov fram till 13 jan ;)



Kram

2008-12-14 @ 12:53:03
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0