8 December.

En ny vecka, redan v 50, ca, tre veckor kvar på detta året. Sen ett nytt år med nya saker o nya möjligheter. Undra vad mitt nyårslöfte kommer bli nästa år?

Teodor är på förskolan nu, gick upp tidigt mot vad jag brukar. Inte var dag jag gör det =)..
Meen denna vecka är de Jimmys tur o vara sjuker. Magsjukan antagligen, har samma sak som jag hade förra helgen, o de kan jag säga är verkligen inget trevligt. De skulle ringa från förskolan ifall Teodor med får ngt, men eftersom han redan haft det så skulle de inte vara ngn fara.. Både Telma o Jimmy sover nu, Telma somnade sent igår so hon är väldigt trött. Haft en tuff helg också så idag sover hon verkligen ut ;)..

Haft en super bra helg med flickorna Jeenna o Cissi =)
Underbart o ha sådana vänner!

Jag ska snart ta på mig lite mascara så jag ser mänsklig ut för o sen knalla upp till världens bästa Jeenna, ska vänta på att Telma vaknar också, sen ska Jag till Barnmorskan också.. hmm. världens bästa Jeenna ska passa Telma medans jag går iväg. Nu värkar de som skruttan börjar vakna till liv =)..

Vi hörs nog senare allihoppa!
Tjiiing



 


Kommentarer
Postat av: tess

Ja då vet vi var magsjukan kom från... mina ungar ligger oxå å spyr hos Stefan... fy.... glad att de inte hann hem sist blev de ambulans för mig.. höll på att stryka med. BLÄÄÄÄ.



Skönt att de e bra igen...



Tess

2008-12-08 @ 10:44:54
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hihi det är ingen fara, jag gjorde ju inte så mycket :P Ne usch inge friskare än :( O nu är Liam helt genomförkyld oxå :( Lussekatter baka ja igår, dom smaka som dom skulle men såg dessvärre inte ut som lussekatter :P haha. Hoppas det blir bättre me Jimmy, magsjuka e inget skojj :( PUSSS!!

2008-12-08 @ 11:27:16
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0