Själv.

Nu sover mina kära barn, Teodor stöp isäng här efter 7 nu, men lite välling o en bok läst medan en nöjd Tlema låg o lekte med en prasselbok, sen tröttnade hon med o blev trött. Men hon kommer nog vakna under kvällen här o vara vaken en sväng, men de gör inget, hon är så snäll ändå. Bara hon får sitta i knät, liten knä tjej är hon.
Jimmy kommer nog hem snart, då ska vi sätta på BarnHemmet, har fått kommentarer om att den ska vara bra så hoppas det  free happy smileys Ska ringa J o säga att han köper med lite cola, så ska jag poppa smörpopcorn här snart. Mymmii va gott!

Så nu är jag själv o jag njuter av det faktiskt. För idag har de varit små jobbigt. Men inte kan alla dagar vara härliga heller?
Sen försvann febern mkt snabbt på Teodor, han har faktiskt varit sig själv idag o inte alls så hängig som han brukar vara då han har feber. Och jg tog tempen förut, då va han normal. Så de på dagis kan ha tagit tempen när han varit varm, för han är som mig otroligt varmblodig. Vafan jag går inte ens med vinterjacka än.. alldeles för varmt för mig. Iofs går jag o skjuter på en vagn också när jag oftast är ute. men men skit samma  free happy smileys

Har ngn sett filmen Twilight?
Vill gärna se den.. ååh vill gå på bio med bara min älsko!



kom på att jag inte pratat med mamma på två dagar nu, vill veta hur allt går hemma med barnen o systeyster om de blir ngn hitfärd osv, iofs skulle hon tänka på det. Vill gärna att hon kan börja om här, tfärra sin pappa mer kanske o få gå i skolan utan att vara rädd. De är väl förjävligt att man ska vara rädd för att gå till skolan när man är 11 år? Tycker man inte att man borde flytta därigrån som mamma då? Nej jag ska inte börja igen.. blir bara så ledsen att hon mår så dåligt min syster att hon vill ta sitt liv :(.. 11 år..


Grattis Kicki o Roger till eran Keviiin! free happy smileys

Kommentarer
Postat av: Johanna

Oh tackar, ja hon är vår fina lilla flicka.. :D

2008-12-05 @ 20:42:04
URL: http://familjenkorb.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja precis så kan man ju tänka! :D

Nej kurvan ligger under.. så de ska väl inte va nån bjässe, men om jag går över maximaltid vilket de känns som om jag kommer göra så hinner den ju växa ikapp! :)



Ja alla barnkläder är ju så jäkla söta så jag förstår att du prioriterar att köpa dom! :D

2008-12-05 @ 20:45:47
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: Maria (Tickollina)

Jag såg filmen Barnhemmet förra helgen...jag gillade den verkligen. Jag gillar de flesta som har med lite övernaturligt inslag =)

2008-12-05 @ 21:16:34
Postat av: Angelica

Haha nee den ska sparas den ;) ajjemenna de kan ja göra vettu, se till o ladda hem det bara :) Va tyckte ni om filmen nu då? Hoppas ni haft en bra kväll, själv har vi legat o degat med dipp o chips framför en film MYS skulle ha haft lite julbak men fan inte palla ja det idag, halsen e kass, snoret rinner, så ja väntar hellre tills i morgon då kanske ja mår bättre :) Pussss!!

2008-12-05 @ 22:45:49
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: AK

Den verkar så bra !! Twilight alltså :P Men jag har inte sett den än... Den går ju inte i Kga !!



Kramkram

2008-12-06 @ 11:35:27
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: carro

Vet inte om det är kolik, hon har inte fått diagnosen eller hur man ska säga. Men det verkar lurt... Hon äter endast ersättning

2008-12-06 @ 13:10:57
URL: http://nindo.blogg.se/
Postat av: Adéle

ramlade in på din blogg..

tänkte bara säga.. att jag har sett Twilight o den är nästan ett måste att se.. den är grymt bra :) om man gillar vampyr/kärlek´s filmer iaf:)

den är helt klart värd att ses!!

2008-12-08 @ 23:29:59
URL: http://dreamer1987.blogg.se/
Postat av: Kicki

åh tack :):) såg att du grattat oss :) hihi

2008-12-09 @ 00:16:37
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0