Snuvig.

Börjar bli lite små förkyld? Eller så är de bara morgonsnuva som man kan ha ibland.
Vill inte gärna bli förkyld/sjuk. Räcker med att Telma & Teodor hostar & snuvar. Jimmy har iaf klarat sig bra i Jul med sjuk & sådant. Åhh vad jag sover konstigt, drömmer en massa drömmar & vaknar mitt i nätterna & kollar vad klockan är.. skumt.. På morgonen kommer Teodor ner & kryper under mitt täcke med sina kalla fötter & ska mysa : ) brukar oftast slå på en film på datorn så han kan kika lite på den,men han får inte mkt ro efter en stund, vrider & vänder på sig. Så till slut gick Jimmy upp med barna & jag låg kvar. Inte för att jag sov så mkt men vilade iaf, de är ju huvudsaken.
Telma hon har somnat om för en liten middagslur, Teodor tittar på tvn på en animerad film & Jimmy har åkt iväg till verkstaden för att jobba lite.



2 dagar kvar nudå av detta år.. Undra vad vi ska göra, Jimmys äldsta brorsa kanske skulle komma med barnen & svärmor. Alltid kul & fira med sin familj/släkt! Annars känns de konstigt, har precis lärt mig att skriva 2008  när jag skriver på papper & snart ska man skiva 2009, mkt händer då.. Gifta sig & systeryster ska ha en till bebis, dop för Telma & massa mera, sommaren känns inte så långt borta längre.. Våren är snart här.. Om inte vintern fanns skulle inte våren vara så härlig : )..



Idag bjuder inte dagen på så mkt, ska se om jag kommer iväg till solariumet & få lite färg på kroppen. De är ju om man orkar palla sig dit vill säga.. Ska ta en promenad senare ikväll när de är mörkt, se om Jeenna har tid att ses en stund & sen går dagen åt till familjen : ) precis som de ska vara!
Kissses!

Kommentarer
Postat av: Ellen

hahhaa jo ja tror ja fatta, ska testa o så får vi se om ja har gjort rätt hahahaha...annars frågar ja dej igen ;)

2008-12-29 @ 12:28:54
URL: http://truelovemate.blogg.se/
Postat av: tess

Va har ni tänkt för dag då??? Ja ska ni vara hemma behöver ni ju inte ens ta en präst utan någon på komunen som kan viga... Jag är inte ens med i kyskan längre. Varför skulle ja de när ja inte är troende på något vis känns bara så falskt. Man kan ju vugas var man vill ändå å med allt tänkbart man vill ha....



//Tess

2008-12-29 @ 12:31:18
URL: http://tess701.blogg.se/
Postat av: linda

Vi hade inget speciellt bröllop på det sättet jag ville inte ha för mycket så vi gifte oss faktiskt ute i ett par fina partytält som vi dekorerade hehe och vi hade smörgåstårta hehe ja du vad kan det ha gått på min brudklkänning kostade ett tusen och makens kläder köpte vi på dress man när det var rea=) dom hade nämligen utförsäljning då lägligt=) så överallt så kanske 10 15 tusen så vi kom billigt undan hehe vill du ha några tips och råd bara att fråga kramar

2008-12-29 @ 12:57:05
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: linda

vi hade faktiskt bara min mosters make han är jätte duktig så det blev ju bra ändå jag menar en riktig fotograf behövs ju inte alltid =) är ju jätte bra det då slipper man köpa vi köpte ju bara slips skjprta och en ny kavaj då till maken för ett par kostymbyxor hade han ju redan vi gjorde också smörgåstårterna själva =) ni kommer nog få ett lika underbart bröllop som oss hehe kram

2008-12-29 @ 13:12:38
URL: http://lindasyren.blogg.se/
Postat av: Madelaine

Usch inte kul att bli förkyld! Nu är som du skriver det snart dags för ett nytt år, jag undrar var detta tog vägen??

2008-12-29 @ 14:33:53
URL: http://madelainef.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0