9 April

Då blir jag moster igen free happy smileys  Roligt roligt, de ser jag verkligen fram emot.
Meen just nu ser jag fram emot att dem kommer på torsdag, min systeryster, lilla Alexya o Pelé såklart.
Just ja Fantis med, hunden. Då får jag mig iaf promenader när hon kommer för jag går auto ut med henne på morgon middag eftermiddag o kväll.

Har börjat o träna lite hemma nu, gör situps på kvällarna o kör med magmaskinen varannadag, för igår fick jag ont av den som idag när jag skrattar och så =P.. och så har jag vikter på två kilo i varje hand o kör med, alltid ngt o de går bra än o hoppas bara kilorna går neråt o att man kan börja bra igen free happy smileys 

Anna-karin va här en stund förut, trevligt trevligt, de får göras om snart, ja vi ses ju när sysytra mi kommer på tordag o i helgen! free happy smileys 

Telma hon sover inte än, har gullat med henne minst en timme nu o hon blir inte trött, skrattar bara åt mig o ''pratar'' på som bara den, sågullig, de är så jag blir helt tårögd så söt hon är! Nu spelar J gitarr för henne o hon kan kanske somna då.
Teo hade jag o busade med förut när J va på möte, o härjade sen kollade vi på byggareBob, de tyckte han om free happy smileys 
Mina söta små bran, älskar dem sååå ♥ och J med såklart, massvis!

Får se vad dagen bjuder på imorgon då, blir inte så värst skulle jag tro, lekpareken promenader o diverse saker..

Å å h  v i l l  s n a r t  b ö r j a  J u l p y n t a  så man kan få de fint hemma, eller fint de har vi redan, men julmys är underbart kul.
Ska köpa ett ljus som är från 1-24 dec o brinna en stund varje morgon när vi äter frukost. Teo är så söt var gång vi tänder ljus är han där o vill blåsa ut, han har lärt sig att man ska göra det.. Plutten! ♥

Jaa, då vankas sängen snart, Telma håller på o hamna i sin djupa sömn.
Natten på er bloggare!

Kommentarer
Postat av: Kicki

mjo vi har tänkt en rejäl sittvagn sen vid 1½-2års åldern.. en emmaljunga :)

hehe ook, får hoppas jag med får föda snart så jag slipper bli så mkt större ;)

kram!

2008-11-17 @ 22:42:59
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Haha aa stor är han inte :P Joda det ska nog gå bra :) hoppas på det iaf Jasså meh när skrev ja det då? känner inte ens igen det.. Hahaha.. aa sov nog när ja skrev det där ^^ Ne nu ska ja sova, sov så gött me er.. PUsss

2008-11-17 @ 22:48:34
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Ja det tycker jag med att vi ska göra :)

2008-11-18 @ 09:54:47
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: tess

Oj va skoj ska de ha en liten till.... de e bra mellan dom nu va skönt.... hoppas allt e bra med er?? //Tess

2008-11-18 @ 15:56:42
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0