åååh kall morgon.

Jisses vad de va kallt ute, stod bara i dörren o pratade med Jenny o Alex en sväng, lille Becky vad söt hon är! Meen burr så kallt om fötterna!

Teodor är på förskolan, och J är på jobbcollege.
Får se när han dyker upp idag, de brukar inte vara mer än två timmar han är iväg.

Jag förstår inte hur jag kan ha så svårt o sova om nätterna, som igår natt somnade vid fyra och inatt efter två, F U C K ! Jag sooom vill sova. Telma vaknade bara en gång inatt så när jag väl hade somnat så behövdes inte sömnen rubbas så de vad gottit. 

nu står Irene Huss högst på listan och titta på.
Sen ringa Jenna o se om hon ska med ut och gå!

Kommentarer
Postat av: Emelie

hihi aa :P

Men hon somnar ju så tidigt på kvällarna så..

Ja och jag ska ner till 45 det är målvikten iallafall..

2008-11-05 @ 10:49:15
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0