kvällen.

Redan över åtta och snart närmar sig klockan nio, Teodor stupa isäng vid åtta idag, med lite gnäll o bad på kvällen med pappa gick de vägen att somna sen free happy smileys
Telma är uppe än, men hon är med trött så ska bara göra välling o byta till nattnatt så ska vi se om hon somnar sen.

Hela dagen har de varit full rulle hemma, Teodor blir så till sig när det kommer folk, herregud vad uppmärksamhet han ska ha av alla o helt omöjlig med o lyssna... PUST!
Fick först besök av Maria, va inte igår vi sågs så de va mkt trevligt free happy smileys Får se om hon kommer imorgon med eller om vi ses på torsdag. Sen kom det med besök fram mot eftermiddagen, då kom Sussie hennes dotter Linnéa och Annakarin! Va otroligt trevligt, alltid kul när de kommer folk tyckler jag =).. Som sagt bara Teodor som blir helt uppe i varv

Annars har dagen gått fort som vanligt, har vikt om i linneskåpet med lakan/handdukar och min egna garderob o tagit bort kläder jag inte vill ha längre, va väldigt mkt jag INTE ville ha, de ska Maria få, hon vill så gärna ha mina kläder så då ska hon få dem :D och jag har ju ändå ingen annan o ge dem till.
Så nu ser de snyggt ut i våra garderober, får sånna jävla ryck ibland. När jag väl får dem behövs dem verkligen free happy smileys

Jaa, nu ska jag väl knalla till sängs om en liten liten stund.
Ögonen börjar o bli trötta på mig o Merlin vill at jag ska kolla på honom

Ha en bra kväll o natt!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0