Kvällen..

Har inte haft ork/tid för datorn under dagen, haft fullt upp :) öppna på morgonen o umgåtts med mammor, kan inte bli en bättre start på dagen än med skratt =P.. Jag o Milinda har så kul ihop. Skojar o så.. hehe..
Jimmy slutade tidigt idag så vi hade hela eftermiddagen med varandra o barnen, va så skööönt!

Sen under kvällen har vi varit hos Milinda o hennes familj igen, precis som förra veckan :) käkat, pratat, busat med barnen och allt.. Underbart! Ska dit o basta ngn dag. kan inte bli bättre nu när jag bestämt mig för att gå ner i vikt, bra o basta då ;).. Kom nyss hem o nu har Tlema gumman somnat och Teodor sover sen en timme tillbaka, han o J åkte hem lite tidigare. Får se om de blir av imorgon o ses igen eller söndag.

Telma är föresten mkt bättre. Lena på BVC kom o hämtade oss från öppna idag o lyssnade på Telma o så fick vi göra vaccination, gick rätt bra skrek av en av sprutorna som kan svida lite sa hon, men hon fick en alvedon precis efter. Så vi får se hur helgen blir med henne.

Neeej nu ska de sovas o mysas!
Längtar så efter Jenna (i n t e  s e t t s  p å  t v å  d a g a r  n u , h e h e) och min syster :)

Blir kanske lite bloggtorka under helgen, så ni vet!
men bara kanske, man vet aldrig med mig :)..

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja ne fy för mens.. Fick otroliga mensvärkar efter an abort ja gjorde för några år sen, men inget värre nu sen liam kom skönt Men ne ja giller inte mens, snart slut hoppas ja.. Blir så depp, allt känns hopplöst :( Vädret gör det ju inte direkt bättre :/ Hoppas ni får en trevlig helg iaf :) PUsss

2008-11-14 @ 23:32:43
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0