Mina fina barn!

Älskar dem sååå..
ni är allt för mamma..



Kommentarer
Postat av: AnnaKarin

Sötnosar ^^



Usch visst är det !! Men sammtidigt är det jobbigt att de inte bryter ut, går o snorar och harklar utan att det händer nåe...



Nja visningarna har jag skjutit upp lite... Banken har bökat lite så jag har inte haft nåe sätt att betala till PartyLite på nämligen... Men nu på torsdag ska det fixa sig :)Så efter det kör jag igång ordentligt !! Ska till en kompis nu på söndag och ha visning tillexempel :) Ser jag verkligen fram imot !!



Visst det är bara att du bokar ett datum som du känner passar :) Det kommer en massa nya produkter nu, hälften av de som finns i denna katalog försvinner... Så det bli kul att se de nya som kommer ;)

2008-11-09 @ 16:49:29
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0