ont.

Idag har Betty ont i magen.. vill bara lägga mig ner o sova så smärtan försvinner, hade ont i natt med o hela dagen.. jag fattar inte vad som gör att de gör så ont. Ont nere i livmodern typ...
Man blir ju nervös att ngt är fel.. Nät jag hostar/nysre svider de till o de är som kramp.. usch :/

Så idag blir det inte så mkt skrivande, har rätt så skapligt ont, ska bara ligga hemma hela helgen o försöka må bra igen.
Så typiskt när systeryster är här o de ska åka hem på söndag redan, =(..
Jag får försöka må bra för deras skull.

Nu ska kyklingen ur ugnen o ätas upp.
Sen måste jag vila.

Ha en bra kväll!
KYSS Sjuk Beetty

Kommentarer
Postat av: Emelie

hej, du vi har så många röstsedlar på lucian om ni inte har röstat får vi använda era namn ??

Isånafall behöver jag adress och nr

Hoppas du blir bättre med dig.. Ha en bra helg

kramar

2008-11-29 @ 10:19:30
URL: http://brunettempan.blogg.se/
Postat av: tess

Trist du mår dåligt hoppas du mår mycket bättre idag eller i alla fall lite lite.



Kram Tess

2008-11-30 @ 09:54:22
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0