Regn regn, strålande regn

Roligt väder det är ute, usch! när det är höst kan de inte bara smådugga istället för att det öser regn o solen kan väl skina.. snacka om att jag längtar tills våren.. men utan vintern skulle inte våren vara så härligfree happy smileys  Eller huur?
Fast de jag snakar också är lite snö, vill ha iaf december månad nu så man kan leka med barnen sina och kasta snöboll, göra snögubbar o sådära.. d e  s a k n a s  v e r k l i g e n  e n  R I K T I G  v i n t e r..

Imorse vid sju ville Teodor upp, J går ju upp då så jag o Telma låg o snusade, sen kom Teo o myste en sund sen gjorde J välling så somnade Teodor om, jag vaknade här vid nio o bara jisses vart är Teo de första jag tänkte, så såg jag att han sov så gott i sin säng, så jag passade på o sätta på Merlin, en så jävla bra serie =P.. ni som inte sett den, rekomenderar jag verkligen att se. Så jag o Telma hann o se två avsnitt innan Teodor ville upp, han vaknade nu kvart i elva.. inte var dag han gör det om jag få sägat själv.. men de va skönt free happy smileys  då somnar han säkert vid sju i kväll, för ngn middagslur blir det nog inte för honom idag free winking smileys

Angående Julpyntet, jag ska nog dona o greja på söndag, passa på o göra det när ändå syrran och dem är här, och Jimmy är ledig. Så slipper jag gå och tänka på det sen.
De ser jag fram emot. Bara några dagar kvar.

Jaa allt för nuu, kommer nog mera sen!

All kärlek till mina barn och min älskade J




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0