Tandläkarbesök.

Ikväll va jag iväg till världens bästa Jenna :).. som alltid är hon lika underbar! Lyssnar o bara finns där. free happy smileys 
Va skönt o komma ut på en liten tripp då man varit hemma hela dagen med världens bästa barn.. Har haft en bra dag med dem, Teo myser mkt nu o vill ligga med sitt huvud i knät o bara ha mig för sig själv om han fick. Han blir små avundsjuk på Telma, men han lär sig att de ska vara lika för båda.

Ja imorgon bitti 8,20 ska Teo till tandis, se om han har hål?
Rutin att de ska dit vid två års ålder. Undra hur han tar det? Jenna o jag skrattade åt det, han som inte är still alls.
Ska bli intressant o se. free winking smileys
Jenna ska ha Telma under den tiden, så man slipper stressa med båda barnen, sen ska ju Teodor till förskolan så bara jag hämtar upp Telma efter det, o så får jag umgås lite med Jenna på det =P hii..

Ska pussas med min älskade snart.
Har knappt sett honom på två dagar :/..
Men älskar honom lika mkt för det. =)

Måste beställa Jennas julklapp nu med, hoppas de kommer innan Jul.


Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha ja visst :) Ja fan självklart ska vi göra det o även umgås tillsammans med våra söta små barn :) Hoppas allt är bra med er, hälsa resten av familjen från oss :) PUSS!!

2008-11-25 @ 22:50:20
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0