Trött

Gosch vad trött jag är, sovit dåligt nu hela veckan faktiskt. Har somnat sent gått upp tidigt, varit trött på dagen och pigg på kvällen för man varit övertrött. Men känns ändå skönt o komma upp i tid och få hela dagen med sin familj :).. underbart! Idag skulel vi ju ut på morgonen, tror ni man kom ut? NEEJ, duscha o badas o göras i ordning tog mer timmar än jag räknat med, och nu sover båda barnen middag. Sen va ju mormor över en timme o pratade och så här med, pratade om Thailand, jisses jag vill verkligen spara och åka dit, skulle inte sitta fel, kanske kan vinna 1 miljon på en triss lott i jul =P..

Både mormor och moster och resten av deras familjemedlemmar ska ju dit nu i nov och dec, och vara borta en månad.
Snacka om härligt. Men drömma går ju alltid och självklart kommer vi ha råd så småningom att åka, men just nu är barnen för små tycker jag, kan bli roligare när de är 4-6 eller sådära, då de kan ha minnen  .

Dagen bjuder på svärmor, kyskogården och P R O M E N A D (Miiin drooog) till lekparken sen!
Blir mkt vi ska hinna med under eftermiddagen! men de ska allt gå väl, tiden går ju fort o hinner man inte allt finns det en dag imorgon också. Men vi ska allt hinna allt idag, Imorgon vill jag träffa världens bästa Jenna och umgås med henne ♥ även om du är bakis kommer vi upp .. hehe..

Fars dag imorgon, vad ska man hitta på till sin käre gamle fader? de blir lakrits för fulla muggar till honom o chocklad.  
Han får det han gillar helt enkelt.

Nu kommer nog J hem från affären med chickenbits till mig. Mummy!  


♥ Älskar min familj ♥

Kommentarer
Postat av: ck

Vi tar det nån gång när vi är ute och går ;) haha

ja detsamma :)

2008-11-08 @ 14:23:13
URL: http://ccck.blogg.se/
Postat av: Kicki

jasså har ni? :) vad vill du ha för de då? :)

nej ett babygym är ju inte nått som slits på direkt :P

2008-11-08 @ 14:34:57
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0