underbar morgon.

Jag o Teodor (h a n  h a r  v a r i t  s å  g o  o c h  ä r  i o f s  ä n)  har suttit och kollat på Pippi hela förmiddagen, ska snart slå på ronja rövardotter, får se vad han tycker om den filmen =)..  Han älskar ju alla vi barn i bullebyn, och nu pippi, helt inne i filmen! Ja Astrids filmer är visst helt underbara =P.. men bara bra ju, en liten barnvakt ibland.

Idag står promenader högst på listan, måste dock få tag i nya batterier till stegräknaren. Den slutatde fungera inatt.
Undra vart man kan få tag i det.

Ska försöka o träffa Milinda idag o hennes söta små barn, skulle det igår egentligen men lille plutten Aidin har ont efter att han får tänder, ja de ser jag inte fram emot med Telma. Stackars barnen.

Sen ska ju självklart jag o Jenna ut och gå, Cissi med hoppas jag =)..

Min snutta vaknade av inatt att hon kräktes floder igen, att denna förkylning inte hjälper, blir snart galen! och inte har hon vaccinerats än, men lika bra det än att hon ska bli mer sjuk om hon får sprutan.

Ska gå igenom min garderob här ngn dag o släänga kläder jag inte vill ha eller som är på tok för små för mig. Fattar inte att jag har så mkt kläder, och en del är ju super snygga men som jag vet att jag ändå inte kommer och använda. så kan lika gärna skänka till röda korset kanske, istället för o slänga, så ngn blir glad för dem!

Nu ska jag slå på en ny film o mysa tills min käre gubbe kommer hem! =)

Kommentarer
Postat av: ck

Oh Jag älskar Astrid Lindgren filmer! så jäkla bra :) vi ses sen säkert på promenaden ;)

2008-11-04 @ 12:26:24
URL: http://ccck.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0