Varma mackor..

och mammorna på Trean, kan inte bli bättre =) har ju atgit två promenader idag på en timme var, så jag gjorde mig förtjänt av macorna med ost. Märker redan nu att jag går neråt, väger mig inte, men märks på kläderna lite :) känns så jävla bra!

Har haft fullt hus på kvällen en stund nu, jisses vad Teo o August härjar, de är så man får ont i huvude vad de skriker o så.. vet inte hur många ggr vi sa till dem. Men till slut lyssnade dem, tur de :) busungar är de verkligen. Man vet vad som väntar när Telma blir äldre, WOHOOO!

Sen är de då sanningensögonblick som kommer, ska med ses =P
J är iväg hos en av sina aa kompisar o o tränar på sina steg han jobbar med.
Och våra änglar ligger och sover så gott, här Telma snutta på sin tumme i rummet, så sött, o Teo han stöp i säng när Stefan och dem åkte hem :)

Nu började det igen så ska sätta mig :)

Är på mkt bättre humör nu, saknades en stor jävla puss från Jimmy så vart jag himla glad :)..
Tjiing!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hehe ja dom är allt med överallt. Nja så stor är hon faktiskt inte, hon känns nog bara större för att Elsa är så liten =)

2008-11-16 @ 21:22:18
Postat av: Kicki

vi har samma tv-smak både mammorna och sanningens ögonblick.

jo jag började julpynta igår, vem vet när man annars ska orka och hinna det sen? så nu är väl typ allt uppe, tillåmed bytt gardiner i köket.. hehe..



mjo ja vet, barnet påverkas ganska bra över hur man mår va? de bästa är ju att de har lättat lite nu ikväll, när jag har fått höra att allt är bra, iaf just nu.

kram!

2008-11-16 @ 22:04:37
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: AnnaKarin

Ok, sj så blev Johan precis kär i en annan lite hastigt och lustigt, så där gick allt åt helvete :(



Ja jag sakanr henne, har så mycket att prata med henne om känner jag... Saknar henne...



Ok, ljusen är 58-68% rabatt... Så det är en hel del !! Men då är ljusen hemliga, så du vet inte vad får helt enkelt... Jag kan komma över och förklara om du är intresserad... Det är ju 60 % rabatt :P

2008-11-16 @ 22:28:05
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Angelica

Hihi tur att det blev bättre :) pussas är mysigt.. Hoppas du haft en bra sönda. Pysss

2008-11-16 @ 23:31:12
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0