En söndagsmorgon.

ÅÅhh inget solsken, trist, kanske kommer under den kommande dagen?
Klockan är ju inte så värst mkt & igår morse va de ju också så här trist ute? Eller va det det?
fast de ser ju dystert ut ändå.. Får träffa världens bästa Jenna sen så solskenet kommer från henne ändå :P..

Är även hundvakt idag med pappa.
Vet inte hur länge men några timmar blir det visst.

Haft en superb bra helg med vännerna :)
Igår blev de film med Reneé & gänget & dagen innan spenderdes den med Jenna, Cissan & Tiina ; )
Underbara töser. Fick mig skratt som jag verkligen behövde, ( f a s t   j a g  i n t e  f ö r t j ä n a r  a t t  s k r a t t a ) hela fredagen va de skratt på mina läppar ( n ä s t a n ) :)  Tack flickor!

Hade barnen igår också, va underbart att träffa dem & kramas & pussas med dem. Plutten somnade på mig igår & de känndes så bra. De va så söta & underbara. Har fan gråten i halsen när jag pratar om dem. Men imorgon ska jag hämta upp dem & umgås med dem. Om inte idag kanske, de återstår att de.

syster fyller år idag också, ska ringa & gratta henne.

På återseende!

Du vet vad jag tycker om dig.
Men inget mer nu.
Jag kan inte såra mer.
Inge mer samtal, inge mer sms.
Radera mitt nummer.. snälla..


Kommentarer
Postat av: Kicki

klart du förtjänar att skratta! alla förtjänar att må bra :)

2009-04-05 @ 12:46:03
URL: http://kicki.webblogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0