Meen..

Så underbart fiin dag idag & härligt, hoppas bara de kalla vindarna kan bli varma snart : )
har mina älskade barn nu, hämtade dem imorse. Längtar så tills jag får eget & kan börja grejja hemma & må bra igen.

Teodor har nästan somnat vid tvn & Telma sitter & leker på golvet.
Så mysigt, imorse va vi på påskparaden som va här? Fast de va inte direkt mkt att hänga i granen må jag säga..
Annak va med mig :) alltid lika trevligt.

Jaa idag står inte mkt på listan att göra,
lämna barnen senare i eftermiddag & sen bara tat lugnt. Tror jag behöver sätta mig ner & vara lite själv?
Jag vet inte, är så tråkigt & vara själv bara, bättre att ha barnen hela tiden.. skulle kännas mkt bättre för mig.

nej nu ska jag ta Telma, hon behöver mammas uppmärksamhet. :)
Ha en otroligt bra dag.

Puss Beetty

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0