Somliga går ned trasiga skor..

Säg vad beror det på?

Helgen va kanon bra
fest med bara tjejer, och otroligt lyckad innan jag blev en aning packad :P
Hamnade hos en karl som man inte skulle hem till egentigen..
men är man onykter och envis så kommer man dit iaf ; )

ja vad kan man skriva.. har inget o blogga om längre?
Har eget nu o det är otroligt skönt må jag säga, slippa tjat & tjaffs o diverse saker : ) Trivs som fisken i vattnet & ska simma länge.
Sen att nu kan jag träffa honom när jag vill!
Vännerna är undebara & finns där hela tiden : )
Kan ju inte bli bättre än vad det är nu tror jag, sommar snart & myspys på stranden & bara rå om barnen.

Neej nu blev det mkt iaf.
Ska gå tillbaka till Alex & prata med hene, så får man hoppas att abonnemanget hoppar igång snart :P små jobbigt att vara utan mobilen.


Katjiiing!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0