En måndag morgon.

Somnade på soffan inatt med en liten bebis på sex veckor, lilla Jovana : ) de va så underbart. Vaknade klockan tre av att hon ville snutta, så då fick hon gå till mamma, så jag la mig i sängen, så fick jag en till sängkamrat, lilla Teodor kom och villa ha mammas närhet :) Varje natt har jag ett av barnen hos mig, mamma är ju såklart bäst ; )..

Strålande solsken ute, blåser lite men inte mycket.. så är man förkyld på det också, skit trist, men de får gå det med! Man ska kanske klä på sig lite mer kläder när man väl är ute? fast o andra sidan är de syster som varit förkyld först och säkert smittat ner mig.

Mamma jobbar nu och slutar om ca 23 timmar, så nu har man att göra här hos henne, städa, laga mat, passa barn, passa hund och få allt att fungera : ) men de ska allt gå väl..

ska slå på en film åt Teodor så de blir lite lugn på honom & lägga Telma så hon får sova middag och sen ska vi ut och leka i lekparken :)..
ska slå på lite avsnitt av one tree hill, desperate & greys & ja 90210 också som jag ska kika på, så jag har att göra under de kommande dagarna ; )..

Ha en bra dag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0