Jag måste vara tokig !

Köpt kläder till min skrutta igen, ja igen.. älskar klänningar så de handlar jag ofta ;) hon växer ju så de knakar, 98 i storlek & Grabben har 98-104, Visserligen är Teo lite längre, men Telma är bra mkt tjockare :D.. haha.. men ack så söta såklart, hon älskar mat våran lilla tjej. Teodor är mkt för frukt & riskakor :) Vad olika alla barn är egentligen, eller ja alla är vi olika, tacka fan för det !

Just ja nu är vi hemma igen i dfs, hmm ja känns skönt att vara hemma. Men också skönt att vara borta :)
hann med & göra en massa saker där nere, mkt mer att göra med barnen & mkt större lekplatser o diverse, man skulel bo i en storstad, men ändå inte. Ja de finns negativt med allt i livet, man är tamefan aldrig NÖJD !

Ska snart ta natten, vädret har varit underbar ute idag så de har man tagit vara på :)
Mer imorgon hoppas jag verkligen. Hoppas hoppas hoppas våren är här nu & inge mer snö.

Skolan imorgon med, efter en långhelg utan den, de va skönt & behövdes faktiskt.
Engelska & matte står på schemat. så den kommer nog gå fort.
Barnen ska på dagis med så man kan få lite egentid innan de ska hämtas efter jag slutat.
Är också väääldigt skönt.

Jaja, nu ska jag rusa iväg till tvn en sväng, sen ska jag sova ruset av mig.
Så ha en super skön kommande vecka !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0