Heeeej ihen bloggvärlden !

Idag är det en härlig fredag, barnen kommer snart..
Min syster kommer snart.. kommer bli en kanon helg.. de känner jag på mig..
veckan kommer också bli superb.. umgås med barnen, syster och hitta på jävelskap.. låter som en utmärkt ide, whaaa whaa !!

Fick ett utfall o fick åka till läkaren föut.. eller ja ska man kalla de läkare på vårdcentralen ?
Har för dåligt blodtryck, behöver äta järntabletter annars kommer jag svimma till & från påstår de.. uschfan.. kan jag inte bara äta mer kött ? neej du måste ha mer järn i dig.. jaha va bara o se glad ut & gå iväg o köpa järntabletter & hoppas på att fanskapet till bloctryck blir bättre så jag slipper få svimanfall.. blääää !!

Men nu ska jag vara glad över min syster =).. och mina barn såklart.. men de träffar jag ju oftare !
Hoppas på att tiden går lite sakta så man hinner umgås hela tiden.. och bara ha kul..
Imorgon blir de nog en tripp ut med.. kanske kanske bara.. Får se vad jag har för känslor imorgon angående det.. vila skulle jag med behlva enligt läkaren.. bläää.. neej jag tänker inte vila mer.. vafan..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0