Ska man våga börja blogga igen ?!

Ja såhär är de, bloggen lades ner ett tag..
Jag går i perioder o skriver.. sådan jag är...
Sen händer det ju alltid ngn skit i mitt liv.. och då menar jag alltid... till hösten nu kommer de ordna upp sig till de bättre.. de känner jag på mig.. Jag skulle njuta av denna sommar.. men då finns de en som knövlar till det i stort sett hela tiden, bara velar hit och dit.. förstår inte poängen med sånt.. Men snart är de nog ett slut på det så en kan gå vidare o börja må bra igen.. utan dessa killar som velar.. usch usch.. de värsta va ju att en verkligen fattade tycke.. phuu... men jag är klar med honom nu ! So fuckling done...

Får iaf barnen imorgon o en vecka framöver.
Ska bli skönt.. komma tillbaka till vardagen med dem.
Sen är de otroligt skönt att Jimmy o jag kommer överens, och ställer upp när de gäller barnen osv.. Så gick det inte till sist men nuså.. det är otroligt skönt ! Så kommer systra min med.. slipper man vara ensam.. visst att man är med folk hela tiden nästan.. men inom sig känner man sig ensam.. en overklig känsla som jag önskar ingen upplever..
det är läskigt det här..

ja vi får se om de uppdateras ngt mer..
jag har mkt på hjärtat..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0