En helt ny vecka.

Teodor hade nog bara svårt att sova förra veckan, nu sover han hela nätterna, (Peppapeppa) kommer ner till oss på morgonen vid en 7 istället, men hellre det är att han ska vakna mitt i nätterna & vara hungrig.

Nu är båda skruttarna på förskolan, blir att hämta dom vid två sen. Så nu ska vi bara slappa jag & äslkliing, tid för oss själva & bara njuta av lite fritid, dock ska jag plugga en eller två timmar. Behövs, eng prov på fredag, vill ha bra poäng !

Målade lite hemma igår igen, ser bra mkt bättre ut.
Att bo i hus är nog de bästa som finns.
Har inte så mkt kvar att göra i huset, hallen ska vi göra ngt åt i höst bara.

Snart gbg resa, ser jag verkligen fram emot =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0