Helg.

Inatt sov man som en kratta igen, Teodor har fått en vana att vakna mitt i nätterna & vara hungrig?!
Varför det vete fan för de äter precis innan det är läggdags. Men de är bara att slänga ihop välling så somnar han om, nästan iaf, inatt knövlade han från halv ett till halv tre, så ja jag sov inte värst bra, men de tar jag välla igen inatt.
Både Telma & teodor har varit trötta idag. Sov en lång middag, & jag orkade inte med att gå på svennskan idag, men engelskan fixade ja. Ville helst inte veta hur de gick på mitt sv prov heller, bleeeh.
Tog oss emn promenad till byn förut. Handlade lite mat, blev mumsiga hamburgare & bröd idag, de va fan inte igår, tror ni man saknar SOMMAREN eller, sena sommarkvällar & grillning; MUMS ! kom kom du härliga vår, vi saknar & längtar efter dig så.. Men du är en bra bit påvägen & kommer sakta men säkert ;) Thaank gooooood !
Strålande solsken imorgon, gött däääh.

Nu härjar barnen lite, leker med dockor & springer fram & tillbaka här i vardagsrummet med dockvagnar, haha :D ser roligt ut, snart är de dags för att sova också. OM de nu vill sova, ska nog ha dem uppe till nio ikväll, ja om de inte vill sova tidigare, dags för kvällsmat snart & sen ska vi slå på hitta nemo :))

Längtar så tills vi ska till mamsen, Ullared & träffa min syster & mina syskon barn, ååh mosters älsklingar, som jag saknar hela min släkt..
Men snart så ska vi umgås jättemkt i 9 dagar :)).. I cant wait.

Jaja, de va allt för idag, ha en toppen helg, Imorgon kasnke jag ska dra ut på ferre. Får se hure blir, kanske stannar hemma med mina älsklingar, ja de återstår att se, ni lär märka vad jag gör, halvas degerfors vet ju om det ändå sen !! Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0