Lördag.

En helt vanlig lördag i vårat liv.
Som småbarnsmamma har jag varken ork eller lust att gå ut & festa, jag är inte den typen.
Jag är lite för hemma kär, gillar mysaiga kvällar & lägga sig i tid då barnen vaknar vid 7 på morgonen.
Men såklart finns de undantag med mig, jag går ut om det verkligen är ngt speciellt, som om ngn fyller eller om det är ngn bra som ska uppträda, så jag är inte alls så tråkigt som är hemma jämt.
vaknar helst på lördag/söndagen & inte har någon hangover. Utan vill vara med barnen & hitta på saker med dem & Jimmy. Det är ju mitt liv nu, och jag stormtrivs med det som jag har.

Sen är jag en shopaholic girl med, älskar att handla kläder & nya saker till hemmet, ett av mina intrerssen, sen är de att promenera med. Så jag är inte jämt hemma om ni nu fått för er det.

Nyss va min bästis Jenny här, va skönt & träffa henne.
Får bli snart igen. Vänner de är viktiga, dem ska man ta vara på! =).. och Jenny är en bra vän ♥

Sitter & väntar på att barnen ska vakna med, så vi kan gå & mata änderna.
Teodor har pratat om det sen igår så nu får det bli av så fort de vaknat & fått ngt i magen så de inte är hungriga när vi precis kommit ner dit. Får blir ngt lätt idag, friterat & korv. De är gott det med =)

Jaja, blev ett inlägg idag med.
ha en bra helg allihoppa.
tills vi hörs igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0