Sjukt gött

Jimmy är ute & vimsar runt i kga med vänner, barnen sover sedan 7 ikväll & jag är helt själv, så förbannat gött.
Har haft nedsläckt överallt, stngde av elen (med tanke på eart hour) & hade bara tända ljus & en så jävla bra bok, som Stephenie Meyer skrivit (hon som skrev Twilight för de som inte VET), I dina ögon, Tror jag den hette, eller igenom dina ögon, ja så bra är jag på att komma ihåg vad den heter, men innehållet för förbannat bra, jag är en person som älskar att läsa också, ska vara onaturliga saker, däckare eller romaner. Ja självfallet verklighetsbaserade. Böcker är en stor passion, dock har jag inte alls så mkt tid längre som förr. Men när jag väl börjat läsa går det fort & kommer in i en period, så på kvällarna när man lägger sog blir det att läsa lite. Så förbannat avslappnande är det med.

Lilla busnova har vi här med, hon ska med oss till sköna skaden GBG med, ska snart kissa henne på gården så hon inte kissar ner sig inne ! Kul om man skulle trampa i det. Haha..
Sen blir de kika mer på benjamin buttons liv. Skrämmande bra film än så länge.

Varit på kalas halva dagen med, roligt & komma bort lite från hemmet ibland, samt att de har regnat ute, bra tecken. Snön den försvinner mer & mer, förjävla bra :))
Jaja tjat från min sida jämt, men men jag är bra rolig iaf ;)

Ha en fortsatt bra kväll,

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0