Vilken NATT !

Ja de ska gudarna veta att de va en förbannat jobbig natt jag hade, älskling kom hem vid tolv ungefär, sådär halvfull & svammlade, fulla folk är nog bland de värsta jag vet när en själv är nykter, inte nog med det när man precis somnar till ringer hans jävla mob, sen sätter han sig vid datorn, pratar högt o bla bla, så somnar man om igen i hopp om en skönhetssömn, TROR ni man fick det, Teodor våran lilla plutt vaknade mitt i natten, va HUNGRIG igen, vägrade somna om så han fick lägga sig brevid oss, slå på en film sen somnade en om igen, dock vaknade man & kollade om han sov eller inte. nej han sov inte, mamma mer film hörde man sen, WHAAAT???? Meer, jaja, bara slå på.. sen kommer Telma vid fem & är klarvaken, väcker oss allihoppa & härjar, Nej förfan, nu fick de vara nog, upp med henne på sitt rum, TUR som fan somnar hon om & vi andra med. Sen vaknar man halv nio, INTE direkt utvilad men somnar nog gott ikväll iaf..

Ja så spenderade jag min natt, jävligt roligt !

Ska till svärmor idag efter barnen sovit middag.
Sen blir de bara slappa & läsa bok under kvällen.
Dagen blir nog bättre än natten iaf =) Haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0