Veckan som går..

Jisses hinner knappt med tiden, pluggar en hel del nu för att se till så man kan få bra betyg, phuuu.. Men jag får ut ngt bra & viktigt av det :)) Tiden går åt till barnen också såklart, under den tiden de inte är på dagis & inte sover, De går från kvart i åtta till kvart över två varje dag nu med. Så jag har tid att plugga & även gå i skolan, Jimmy han jobbar som en tok nu, hinner knappt ses känns det som, men nyttigt att längta efter den man älskar, & vi tar vara på tiden ihop, sen är de ju vänner som ska hinnas med också, men de gör det allt :) Min bästa Jenny träffar jag nästan varje dag, vad vore jag utan dig gumman? :)).. Finns i vårt & tort. Du är underbar.

Igår blev den en sen promenad, ja de måste jag försöka hinna med nu.
Promenera, det är ju så skönt att bara vara ute & gå, träffade på min Kusse med så pratade med honom ett tag.

Ikväll blir det nog en promenix igen, om jag inte hänger på Jenny till sveafallen & tar oss på djupt vatten, faan va aslängesen jag va däruppe, man får ju iaf motion med alla stenar & sånt.
Hoppas solen håller i sig & inget regn, då blir man lycklig.

Nu sitter jag med laptoppen & barnen brevid & tittar på Lotta, helt tokiga i de filmerna, ja nästan alla Astrid Lindgren filmer är guldvärda :)..
Snart kommer älsko hem så dår blir det laga lite mat, Teo han somnar ju vid kvart över sex om dagarna så man är lixom fast hemma efter det, men han vänjer sig nog snart med att vara vaken lite längre eftersom han inte sover middag, Telma hon är inte lika mkt i behov av sömn som lillgrabben, hon lägger sig mellan halvåtta åtta ungefär. Inte vaknar de allt för tidigt egentligen, mellan halv 7 & sju, men bums iväg till dagis blir det då.
Vi behöver rutinerna för att må bra, och det är skönt att komma upp i tid, fast en gärna vill sova halva dagen :D..

aja, de blev lite nu.
Ha en super vecka.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0