3 December.

Onsdag morgon, Teodor sover än o Telma med. Kunde lika gärna skrivit att barnen sover.
Men Teodor kommer nog vakna vilken minut som hellst =).. Han brukar vakna mellan halv nio nio.
Han får vara hemma idag också från förskolan, han va ganska så lös i magen igår morse o de rekomenderar 48 timmar från de han va lös i magen sist, men skönt o ha honom hemma =).. Jag skulle gärna vilja ha honom hemma hela dagarna, men han behöver förskolan o sina kompisar där, han är ju så duktig för varje gång jag hämtar honom. Han lär sig ngt nytt varje dag.

Om 14 dagar fyller min plutt.
Men kalaset blir av den 20de, på lördagen då folk jobbar på onsdag, så vi får hålla ett litet privat kalas hemma innan :).. men de ska nog gå lika bra. Vet inte vilka som ska få komma än, Milinda o hennes familj såklart, Farmor/svärmor, Jimmys bröder o barn, min faster o hennes barn morfar/pappa Och världens bästa Jenna såklart =P de blir dem o de räcker gott o väl ;)... Milinda ska göra en smörgåstårta... muuum, de läskas i munnen redan, haha!

aaah har ont i mitt finger idag, råkade skära mig på en glasskärva igår så lite ytligt o de bara spruta blod, de tycker jag är så äckligt. Va många ggr då jag höll på o svimma.. Ryser i kroppen när jag tänker på det. Bleeeh!

Ska se om jag orkar palla mig ut till ok med barnen har paketet med momor/farmors Julklapp i =).. men så har smarthuvudet Jimmy slängt det, så vart riktigt sur på honom imorse, han kan väl titta vad det är för ngt på pappret istället för o bara slänga? H a t a r  n ä r  h a n  l ä g g e r  u n d a n  m i n a  s a k  e r. M o r r !
Får hoppas de kommer en ny avi på posten annars får jag ringa o se om man kan hämta ut ändå.

Ja se nu vaknade lillplutten =)..
Ätas frukost o sen slå på en film, idag ska vi se NannyMcPhee =))=)

vi hörs sen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ja klart att vi gör det :) hihi Jo det är samma på vecko dagarna här, är bara hemma, men blir endå svårt o ta sej till degerfors för vi har ingen bil under veckorna :( Hade ja haft körkort o egen bil då hade allt vart enklare :D Pusss

2008-12-03 @ 10:14:06
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0