31 December

Snart dags att åka & handla med svärmor..
Dagen komemr nog gå jävla fort som alla andra dagar.
Imorgon är de år 2009.. Känns helt skumt ju.
Så kommer moster & dem imorgon från Thailand

Nu ska jag ta min son som inte lyssnar på mig när jag säger till honom att han ska sluta kasta saker ner i trappen..
Tamefan de värsta jag vet när folkl inte lyssnar på mig : )
Nu gav han sig, duktigt att han lyssnar lite iaf..

Telma hade feber igår kväll, men idag har vi inte märkt av ngt, & hon gör i blöjan rätt mkt.. hmm, tänderna som spökar? För idag har hon inte visat att hon är grinig än, men stoppar man in fingrarna i munnen så bits det av bara fan av henne : ).. Ja tändrna de ska ju också komma.. de är inget jag direkt ser fram emot, kommer ihåg hur Teodor vart, han vart så sjuk att han hade nästan 40 graders feber & mådde inget bra alls, de va en jobbig tid. Se sitt/sina barn sjuka är ingen hitt.. då är jag hellre det faktiskt.

Ja, ska gå & göra mig i ordning så man slipper se ut som levande död när man är i affären!
Ikvll blir de inga smällare, kanske ngt litet. På våran gata är de ganska så lugnt på den fronten så vi vill inte bli hatade för att vi smäller ; ).. hehe.. kommer ihåg Teodor förra året när vi sköt, oj vad han va rädd, släppte mig inte alls ur sikte eller grepp. Vill inte att Telma ska höra smällarna eller bli döv, för nära heller ifall hon också blir rädd.. Vill inte skrämma barnen för livet.. Teodor är ju sjukt rädd för åskan också.. bubben!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0