Betty Tråkar.

Sitter med min plutt Teodor i knät & tittar lite på youtube med honom & kollar på Traktorer som åker. De älskar han. Hans radiostyrda han fick i present gillar Jimmy mkt mer än Teo ; )  Han leker mer med alla Teos saker än Teo själv gör. Väldigt mkt Teo i mina meningar nu =P.. hehe.. men han är ju så goe.. Pussas & kramas mkt nu & vill gärna sitt nära! Väldigt mysigt må jag säga.. Telma ja hon lär sig mer & mer för var dag, är vaken mera nu & sover hela nätter, så duktig är hon lilla tjejen. Se när hon vill börja krypa. hoppas inte en på en stund iaf, hon måste vara bebis lite till =P..

Gick en promenad förut med Teo, till affären. blev handling till tacos & kvällsfilmerna =).. mumma!
Imorgon ska här göras spagetti & köttfärsås, mkt gott.

Gäsp vad trött man är.. Tror allihoppa är trötta efter julaftonen..
Mkt som tar på kratferna fast man inte tänker på det.

jobbigt & ha korta naglar igen, känner mig som ett cp.. Vill ha mina långa & fina naglar ju ; ).. kan klia rygg & sådant. Mkt mer praktiskt & ha långa naglar ju.. typiskt att de ska gå av när man behöver dem som mest! :P
Som sagt har ganska så tråkigt så jag bara skriver en massa skit & tråkigheter.. kommer ju fasiken inte på så mkt & skriva längre.. Orka blogga om vardagen hela tiden då?


Sen dehär med karma. Är de många som tror på det?
Jag satte handen igår på en kontakt som va trasig & fick värsta stöten, & Jimmy sa direkt, karma.. Kanske va så? Är min karma som ger igen :P.. haha.. Jultomten fick sig också en stöt där.. Samt Js bror! Snacka om att vi alla tre fått karma igår.

Jaaa trist & blogga..
Ska slänga mig vid tvn & kika, är turtles eller ngt.. SÅ de får bli.. sen ska jag krama & pussa på älsko & barnen..
kanske ska städa lite när jag ändå är på humör.. är nog faan bara jag som är på humör för & städa en sådan dag tror jag? haha..

Vill träffa världens bästa Jenna snart också.. Vi saknar dig massvis baby! =)..
Ni får ha en bra Juldagskväll gott folk!
Tjiiiingeling!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Orka läsa detta inlägg då ;) alldeles för smått för min kassa syn :P skönt att ni hade det bra igår, här var det bara stress stress stress, ett par få skratt. Men den dög, men bättre jul har ja haft ;) Men ja är NÖJD iaf.. Hihi. Pussss

2008-12-25 @ 22:16:18
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0