Helgen.

Har inte orkat blogga ngt spec, börjar tröttna på det mer & mer.
men sådant går ju i perioder också.

Kalas igår & de va mkt stå hej, mkt att ordna innan! Teodor kom till ro & kunde sova ungeför en timme innan alla kom : ) så de va skönt så man slapp en grinig unge. Sen kom de mkt folk inom familjen & såklart två av mina vänner, världens bästa Jeenna & sen Annakarin. Tack alla för presenterna, han vart SUPER nöjd & leker med dem mkt.
Fick mkt beröm för min smörgåstårta, mkt bra gjort av mig :P Den kommer det bli mera av kan jag lova. Kommer få beställningar, det är ju fasiken inte dumt!
A-K va kvar rätt länge igår med, alltid lika trevligt.  Film & chips : )

Vi fick kvar en nattgäst, Cassi : ) så söt är hon! Skulle vilja ha henne som min egna dotter. En undebar flicka! Ville vara hos oss inatt också, men fick inte för sin mamma. Men snart igen ska hon komma & vara här :)
följde henne hem förut & så stannade vi kvar hos js bror några timmar. Älskar hans släkt, man kan verkligen vara sig själv med dem, man måste inte bevisa ngt! Det är de som är så skönt med dem.

sen imorgon stan!
sen bara 2 dagar kvar till JUL!
ha en bra kväll!
kisssses

systeryster blir 21 år idag med! grattis älskade köna! (=

Kommentarer
Postat av: Angelica

Ne usch det har vart en jobbig tid.. :( Ja i helgen då, freda till lörda låg vi på sjukhus med Liam :( Hög feber, o lite feberkramp :( :( Sen när vi väl brev utskriva på lördan så var vi hos svärmor några timmar för o se hur Liam var, ifall det skulle bli nått igen så var det ju nära o åka.. Men när kvällen smög på så vart han smått piggare.. Och idag helt frisk :D:D:D Så då åkte vi hem igår kväll, o idag har vi vart hos timmys farmor o firat "jul" :) fått massa julklappar o god jul mat.. :) Har ni haft en bra helg med kalas o allt då? :D Pysss

2008-12-21 @ 23:22:27
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: AK

Ja jag blev ju det, men det var inte dumt det heller !! ;) Du får gärna snickra ihop en smörgåstårta till mig sen när jag fyller år sen i feb, så jäkla god var den !! Betalar den gör jag såklart !!



Säg till nån dag om du vill sola, för jag blev faktiskt sugen på det nu när du pratade om det. Hoppas du haft en bra helg i övrigt !! :)



Kram AK

2008-12-21 @ 23:31:34
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Emelie

va nu fattar jag inte ? :P

kram

2008-12-22 @ 10:26:00
URL: http://brunettempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0