Inte än..

Har inte kommit till sängs än, kollat runt på internet efter en lavalampa & kom på att teknikmagasinet har det, så funderar på att beställa en till Teodors rum : ) Jag ville alltid ha en när jag va liten så tänkte ändå att min son ska få ngt jag aldrig fick : )  Snällare mamma får han leta efter, jag ger dem verkligen allt dem behöver & säkert när de blir stora kommer de få de de vill ha.. Vet att de är så fel, men jag vill ge dem allt som jag inte fick!
Så är de nog, man vill ge sina barn de man alrig fick fast de kanske ine vill ha det.. Ngt de aldrig kommer vara utan är iaf kläder, jag älskar att shoppa åt mina barn, de senaste också om jag får be om det : ) Jag är ju själv en galning på att köpa kläder, men de är ju för att jag aldrig fick de jag ville ha förens jag fick egna fickpengar.. då jag va 14 år kanske? Så är de nog oftast.. Tror jag iaf!

Nu ska vi kika på skräckis & mysa, imorgon blir en dag med handla & promenader..

Tänker på dig Jenna & saknar dig!
Vi ses efter nyår gumma! : )..

Kommentarer
Postat av: linda

jag köpte klänningen i karlstad på klädestjänst hette det men dom hade flytt rea då för dom skulle flytta men dom har ju zari i degerfors där var vi men kan inte påstå att jag va så nöjd över varken service eller utbud av klänningar=( men annars är ju det ett tips ja jag vet hur d är bara maken som har körkort=( nej det kostar inget dom brukar vara så snälla och göra som man vill prästerna alltså hehe vad ska ni göra på nyår kramar=)

2008-12-30 @ 10:23:37
URL: http://lindasyren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0