Kvällen.

Har spenderat min kväll hos min faster & kusinerna med barnen : ) när man är borta ser man hur mkt energi min lilla kille har, är på precis allt & jag menar verkligen allt! Hehe, han testar mig ganska mkt också. Hoppas han slutar med det snart. Skit ungen =P.. Men kvällen va bra & umgicks med kusin Simon & hans Karro ; ) så mysigt! Glömde dock min mobil hemma så när jag kom hem hade jag ett x antal missade samtal & två sms, sry att jag inte svarat men nu vet ni varför :).. Sådant som händer & Ak vi kan ju allt ses imorgon kanske = ) ? Om vi inte ska tills Js brorsa i Khamn som en av dem nu flyttat till. Har inte varir där en så nu är de kanske dags & åka & hälsa på en sväng. Jimmys mamma/svärmor ville ha med oss & jag åker gärna med in.

Teodor sov middag 3 långa timmar idag & ändå sover han redan sedan en timme tillbaka ungerfär, de trodde jag aldrig iofs har han haft en tuff dag med pulkaåkning & gå nästan helt själv ner till bruket, Ville hålla mammas hand hela vägen då han är smått mörkrädd. Så de tog en timme att gå ner dit mot vad de brukar ta =P hehe.. Telma somnade när vi gick hem så hon är vaken än, men kommer somna vilken minut som helst. Ligger i sin säng & pratar med djuren som hänger på sidan. Så goe är de mina barn : ) är så stolt över dem!

SKa snart palla mig till sängs med min älskling & kramas lite, borsta lite tänder, släcka ner & krypa ner under täcket, fan va gött de ska bli & få sova! & mysa med älsko, har inte setts så mkt idag då han hjälpt sin bror med lite saker i hans hem. Men inte alltid ska man ses, de blir ju också små jobbigt ibland. : ) Men jag trivs med mina älsklingar & vill helst att vi är alla 4a.

*Tråkigt att det dröjer ända till sommar då True Blood är tillbaka* = (

Kommentarer
Postat av: Angelica

Hihi visst är hon söt :) usch hoppas din mens slutar snart.. Vart i khamn har hans bror flyttat då? Då får ni komma förbi oss nångång när ni ska till han nå mer :D Hoppas helgen vart bra för er.. Puss

2008-12-14 @ 00:33:42
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: Elin

HAha, jaa jag får gå ut & springa lite i snön & hoppas att de kommer igång, bor på tredje våningen & ränner i dessa trappor flera gånger dagligen, trodde de skulle skjutsa på de hela lite men de verkar segt.. :P



Mamma blir med mig till förlossningen! :)

Känns tryggt, hon känner mig utan & innan och kommer inte ta de personligt om jag kallar henne diverse saker i ren frustration sen:P

2008-12-14 @ 02:19:35
URL: http://pumanan.blogg.se/
Postat av: AK

Ok då vet jag :P Ingen fara :) Det kan vi göra, ska du ringa denna gång kanske ;)



Mycket kan ju förändras på en dag, så det är därför jag ringer innan jag sticker :)



Kram

2008-12-14 @ 09:20:40
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Alexandra

Ammar helt fortfarande, kommer göra det iallfall 6 månader om det går . Hur länge ammade du din små?

2008-12-14 @ 11:14:57
URL: http://onttonen.blogg.se/
Postat av: tess

okej ja då e de inget vidare.... var bara en tanke //Tess

2008-12-14 @ 11:26:30
URL: http://tess701.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0