Lugn förmiddag.

Har haft en lugn o bra förmiddag, med barnen o världens Bästa Jeenna =)..
vi tog oss en liten promenad o sen hem o lagade mat, medans barnen sov middag.
Så vi hade det lungt, Teo va små jobbig innan han somnade, han blir så trött så han bara gnäller o vet inte vart han ska ta vägen egentligen. Men till slut somnade han o kommer nog isäng ikväll i skaplig tid iaf, för han sov bara 1,40 timmar =).. Maria skulle komma förbi också, skönt o ha sällskap när man är själv så mkt nu när min älsko jobbar, han va trött idag så visste inte riktigt när han skulle komma =).. men de blir nog om en stund här.

Får se vad kvällen bjuder på den, hoppas på en bra kväll med lugn o ro ;)..
Ut o gå i snön sen, ja just ja ska ju träffa Jenna sen igen :) iväg o sola en sväng. mkt skönt.

Ska prova den nya kameran sen när den laddat klart, bilderna blev fan så mkt bättre än på den kameran vi har nu.

Nu ska jag ta barnen, Teo ska få äta lite o Telma ska få mysa lite med mig medans storebror äter =)
Ha n bra eftermiddag så hörs vi ikväll. Blir nog inte så mkt mer bloggande idag.

Kommentarer
Postat av: AK

Tack :) Mycket gärna !! ^^ Men jag har inte velat smitta ner dina sötnosar nu så jag har hållit mig hos mig :P Men nu så är det mycket bättre så ni kan räkna med att jag slår en pling nån dag från över ;)



kramkram

2008-12-04 @ 18:28:40
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0