Skönt

Vad skönt det är o ducsha, VARMT ska de vara också.. jag o Teodor påassade på o duuscha medans lillan sov. Vart säkert 30 minuter =).. sen hörde jag telma så jag gick upp medans badpojken badar lite till.
Han älskar verkligen och bada, bland de bästa han vet. D e t  o  n a l l e n  =P Sen Jenna såklart, han pratade om dig igår, hii.. Han saknar dig nog.

Jaa, dagen bjuder inte på så mkt, orkar inte gå upp till ok med båda, om jag haft tvillingvagn hade de gått super bra.
Jag tar det på fredag istället när han ska till förskolan, då har jag all tid i världen.
Vi ska klä på oss snart o ta oss ut på gården o åka lite pulka i våran lilla backe nere på bakgården. De kommer han gilla.
Ska ta lite kort o sen sätta ut på bilddagboken min. Där jag heter freshing föresten för de som frågat. =)

Nu ska vi göra oss i ordning, o de tar ju en stund för oss o göra, vi är tre st ;)..
ha en bra förmiddag!

Kommentarer
Postat av: Jenna

Och jag saknar han, eller jag saknar er alla. Vi måste ses snart gumma. Men jag hör av mig senare =)

2008-12-03 @ 12:29:46
Postat av: Kicki

ah jag ville ut och gå inatt men Roger sa att jag inte fick.. därför jag valde datorn :P

Jag pallar inte att gå i trappor uppåt.. de gör för ont i fogarna..

hehe jag har addat dig på msn :p

2008-12-03 @ 13:22:21
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: Anonym

Hej och God Jul, hoppas ni haft en jättefin jul och fått många klappar :)



Har du avslutat ditt medlemsskap på familjeliv?

utan att säga nått:/, taskigt hihi.



Hoppas vi kan fortsätta pratas vid iaf.



Kramar Michelle

2008-12-26 @ 08:50:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0