Svårt & sova

Har suttit & kollat på tvserier, eller legat i sängen. Är trött men har inte ron att komma till rätta & somna.
Ska skriva ett inlägg i min skyddadeblogg.
Tittat på både Desperate & True Blood, får inte nog av att titta på serier ; ) men inte alla som tur är, de jag följer nu är Greys, Desperate, One tree hill, True blood , Merlin & nya 90210. Ruskigt bra serier.
Kollar inte så mkt på tvn längre, kolalr dock på Ghost Wispers på tv400 men annars följer jag inget spec på tvn.

Vi va iaf på lussevak med Teo, han va så söt i sin tomtedräckt =P
Tog lite bilder som jag kommer ladda upp under morgonen sen.
När jag väl kommer vakna till liv.

de är så mkt tankar i mitt huvud.. faan!

ska försöka & få mig ngra timars sömn iaf.
Godnatt

Kommentarer
Postat av: Kicki

jo, allt går bra :) han är ju vaken mer och mer och äter ännu mer.. kommer bli en liten tjockis :)

allt bra med er ?

2008-12-12 @ 10:34:33
URL: http://kicki.webblogg.se/
Postat av: AK

Visst är True Blood bra !! ^^

2008-12-12 @ 15:25:55
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0