trist o blogga.

aaah idag har de varit tråkigt o blogga, haft fullt upp med barnen, eller ja barnet, Teodor har varit ganska så kämoig idag, väldig mammig så Telma har hamnat lite åt sidan, men Maria va här o hjälpte till. Underbart med vänner som vill hjälpa en. Han har inte sovit middag heller så de har ju gjort sitt. Inte alltid lätt o vara mamma, man kan inte direkt dela på sig. Jag gör så gott jag kan. De tror jag alla gör? Han saknar pappa med, de märks. Men han har hela helgen på o umgås med honom nu =).. skönt det iaf o ha hela helgen med älsko o familj.


Jimmy har precis åkt iväg på sitt möte, så kommer han hem sen ska vi kika på BarnHemmet, sägs vara läskig? får se om den är så bra som de sägs? Fick hem den igår i brevlådan.  Ska iväg o sola lite imorgon bitti. De längtar jag till.
Alltid så skönt o komma i ett varmt solarium när de är kallt ute. Synd de är massa slaks ute nu,men de fryser nog på undernattens gång här. Sen vill jag hälsa på svärmor också under helgen o sen gå ner till kyrkogården o tända ljus på svärfars grav!

Nu ska jag snart natta Teodor, än är han lugn mot vad han brukar vara, vi ska läsa en saga o sen öva på vad näsa o sådant heter/sitter i ansiktet =) som sagt han lär sig ngt nytt varje dag plutten.

Kommentarer
Postat av: bella

barnhemmet är en bra film men va beredd på att de inte snackar engelska, blev besviken när jag satte mig på bion o märkte det.

2008-12-05 @ 19:05:02
Postat av: Camilla

Ja, han föddes 17.43. =)

2008-12-05 @ 19:07:43
URL: http://cnordstrom.webblogg.se/
Postat av: Camilla

Jag vet inte riktigt hur mycket hon vill att jag berättar, så du får nog fråga henne själv när hon kommer hem. =)

2008-12-05 @ 19:20:44
URL: http://cnordstrom.webblogg.se/
Postat av: Angelica

Barnhemmet är bra :D

2008-12-05 @ 19:25:49
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0