Vi hade iaf tur med vädret igen.

vill Jag se :)
Såg ettan igår. fifan vad vi skrattade, riktigt rolig, som jag sagt för längesedan
e t t  g o t t  s k r a t t  f ö r l ä n g e r  l i v e t !

Och skratta är bra o göra.
De gör jag nog 5,6 timmar av dagen iaf.
Mina barn får mig att skratta, Min sambo älsko får mig att skratta, mina djur får mig att skratta, filmer, tvn ja diverse saker, o vänner såklart, er glömmer man inte. Vänner de består. De få jag har. Men dem gör mig otrolig glad o accepterar hur jag är. Jag accepterar dem som dem är o dem som jag är, både positiva o negativa saker. =)
Ni o min familj får mig att må så nedrans bra.

Nu ska jag ringa ett samtal till Jenny :)
Vi hörs säkert sen!

Kommentarer
Postat av: Angelica

Haha aa du får göra det ^^ just det, har en film när vi sjunger singstar :) En polare som filmade, shit asså hur vi låter.. Aa får hoppas inte febern stiger nått.. Nu är det vitt ute igen, nu kan snön få stanna :D ska ni ut nått på skyltsönda i helgen då? :) Puss

2008-12-05 @ 12:42:14
URL: http://kronanskvinna.blogg.se/
Postat av: AK

Ja visst vore det bra om det skulle bli mer nakna män i filmer och serier :P Perfa det ;)



Usch lilla gubben :( Hoppas att han blir bättre snart :) Så hemskt när småttingar är sjuka tycker jag...



Kramis

2008-12-05 @ 13:35:00
URL: http://cadillacgirl.blogg.se/
Postat av: Elin

Ja men då va dom ju normalstora ändå båda två! :D

Jag är ju lite orolig för att de ska bli att den ligger kvar i magen och blir en 4.7 kg kloss innan den vill ut:P



Nej jag har inte handlat så mycke bebiskläder än faktiskt.. Jag har ett par uppsättningar bara med neutralt som jag kan ta med till bb osådär, sen vill jag ju handla med färg på beroende på kön! :D

Inte roligt att bara ha massa neutralt sen ju!

2008-12-05 @ 13:40:08
URL: http://pumanan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0